okt 09

(Bár elszaladt ez a nap, emlékeztetőül megadjuk a mai programunkat!)

 

11.00-11.30 Emberek a trendek sodrában Dr. Töröcsik Mária (PTE KTK Marketing Tanszék) 11.40-12.10 Ki látta már a szelet? Ferling József (Ferling PR, kreatív igazgató)A pr láthatatlan, mint a szél. A szél létezéséről is csak közvetett bizonyítékokkal rendelkezünk. Tapasztaljuk, ha megszárítja a kiteregetett ruhákat az udvaron, haragszunk rá, ha a szemünkbe veri a port, átkozzuk, ha ledönti lábukról az öreg platánokat, elégedetten csettintünk, ha a vitorlát dagasztja, vagy ha egy kánikulai nap végén csendben végigfut a városon. De látta-e már közülünk bárki, magát a szelet? Valahogy így vagyunk a pr-rel is. Hatása, eredményei, hiánya, lenyomata ott van az egymással kapcsolatban álló egyének és csoportok cselekedeteiben. Tapasztaljuk, ha valamilyen ügy vagy szervezet megbecsültsége dinamikusan megnő, tudjuk, hogy valami nincs rendjén, ha motiválatlanok és más munkahely után kutakodnak a dolgozók, örömmel nyugtázzuk, ha konfliktusos helyzetekben a bizalom kerekedik felül, vagy ha terveink végrehajtásához elnyerjük az érintett társadalmi közeg jóváhagyását. De látta-e már közülünk bárki, magát a pr-t?  12.20-13.00 Mohács elveszett. Vagy mégsem? Vendler Balázs (Markcon, ügyvezető) A nemzetközi marketingstratégia szerepe a történelmi/kulturális értékek megőrzésében 13.10-13.30 Pécs2010 arculatáról  (kisfilm) Czakó Zsolt (Pécs2010 Menedzsment Központ) a kulturális főváros arculata tervezőjének kisfilmje 13.40-14.20 : Új szelek az online marketingben Berényi Konrád (Onlinemarketing.hu) A szakmában megkerülhetetlen http://onlinemarketing.blog.hu írója fog előadni olyan tendenciákról, mint – csak néhány példát kiragadva – a web 2.0, az online közösségek, a blog marketing, az RSS szerepe a marketingben, a PPC (play-per-click), a keresőoptimalizáció…  14.30-15.00 Webre nevet! Weinreich László (Netmester Produkció)A kreatív névválasztás és a virtuális netkeresztelkedés 15.10-15.50  A reklám szép új világa – gerillamarketing, vírusmarketing és társaik Bonyhádi Gábor (ReVISION Gerilla Marketing, account director) A reklám napjainkban gyökeres metamorfózison megy keresztül, olyan új marketing irányzatok láttak napvilágot, mint a gerillamarketing és a vírusmarketing. Az előadás során sorra vételezik a legfontosabb definíciókat, reklámozási trendeket, tippeket, és sok-sok legendás esettanulmányt.  16.00-16.30 Az új nő és az új férfi a reklámok tükrében Sas István (reklámfilm-rendező, reklámpszichológus) Plakátdémonok és nyuszómuszók. Metroszexuálisok és sörvitézek. Fogyasztói társadalmunkban a nemi szerepek folyamatos átértékelődnek és újraértelmeződnek, nagyrészt a reklámok hatására. A reklám kicsit olyan, mint a tükör, kiolvasható belőle, hogy milyenek vagyunk, sőt az is, hogy milyenek leszünk. 16.40 – 17:30 Reklámfilmvetítés

 

 

seonyár2008

Szólj hozzá!

preload preload preload