okt 09

Híranyag jelent meg a Reklámnapról a PécsiNapilap.hu-n:  "Nem kellett Budapestre utazniuk azoknak, akiket érdekel a reklám, a PR, a korszerű média világa. A Reklámhét keretében október 9-én egész nap szakmai beszámolókat hallhatott a nagyközönség az Uránia Moziban. Dr. Töröcsik Mária közgazdász és Ferling József PR-szakértő előadásán jártunk…." A teljes írás a  www.pecsinapilap.hu  címen olvasható.

seonyár2008

1 hozzászólás to “Trendek és ellentrendek – PR vagy „píár”?”

  1. Héder Sándor szerint:

    A konferenciát arra találták ki, hogy az emberek elmondják azt, ami szerintük fontos, megválaszolják a hallgatók kérdéseit, majd beszélgessenek egymással.
    Ma úgy tűnik a konferenciákon az előadó előad, majd elrohan, mert dolga van. Hol marad a beszélgetés, egymás gondolatainak megismerése, az eszmecsere?

    héder Sándor – a tiszteletteljes provokátor

Szólj hozzá!

preload preload preload